Nr sprawy 341/R1/08
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM 1. GMINA OLSZÓWKA, Olszówka 15, 62-641 Olszówka tel. 0-63/2739010, fax. 0-63/2739030 2. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA SIWZ można uzyskać również na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub drogą pocztową. 3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zadania pn. : „Przebudowa drogi gminnej we wsi Ponętów Górny A Nr G 496057P” - roboty pomiarowe na długości 512 mb - wykonanie podbudowy tłuczniowej grub
- zaklinowanie podbudowy tłuczniowej masą asfaltową w ilości 75 kg/m2 m2 2111 - ułożenie warstwy ścieralnej grub. - wykonanie odwodnienia drogi ( rowy i przepusty) mb 1090 - regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych szt.20 - pionowe znaki drogowe szt.14 - geodezyjna dokumentacja powykonawcza Klasyfikacja przedmiotu zamówienia: CPV 45. 23. 31.40-2 - roboty drogowe 4. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH. 5. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH. 6. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA do 31 lipca 2008 r. 7. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy : 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 2/posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym; 3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a/ zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: min 3 zadania dotyczące budowy, przebudowy dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż oferowana. Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie. b/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy ( inżynier lub technik drogowy) posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa c/ posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia tj: ( wytwórnia mas bitumicznych , układarka mas bitumicznych, walec drogowy , transport do przewozu masy bitumicznej , koparka podsiębierna, równiarka samojezdna ) 4./ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności: a/ potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000 złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody: spełnia /nie spełnia. 8. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 1.Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku. 1/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert) 3/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m/ce przed upływem terminu składania ofert) 4/. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert), 5/ wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej wraz z zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa , 6/ wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia, 7/ wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, 8/ polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności. 9/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy. 10/ Kosztorys ofertowy wraz z Tabel elementów scalonych. 7. Parafowany projekt umowy. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty. 9. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. 10. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE Cena 100 % 11. WYKORZYSTANIE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty. 12. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sekretariat” do dnia 31 marca 2008r. do godz. 10:00. 13. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sala narad” w dniu 31 marca 2008r. o godz. 10:15. 14. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert. 15. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI Pan Rafał Ławniczak – Urząd Gminy Olszówka, pokój nr 13, tel. 0 63 273 90 10 wew. 37. Wójt Gminy /-/ Włodzimierz Fraszczyk
OGŁOSZENIE