Nr sprawy 341/R1/09


OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

DOTYCZE  PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI POWYŻEJ 14000 EURO I MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
______________________________________________________________
1.       GMINA  OLSZÓWKA, Olszówka 15, 62-641 Olszówka
          tel. 0-63/2739010,  fax. 0-63/2739030

2.     ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE   SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
         www.olszowka.org.pl
SIWZ można uzyskać również na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego
3.     PUBLIKACA Biuletyn Zamówień Publicznych  Nr 60050-2009
4.       OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
        Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zadania pn. :
  „Przebudowa drogi gminnej we wsi Ostrów”
Przebudowa drogi gminnej o łącznej długości 2295 mb; wykonanie podbudowy tłuczniowej grubosci 20 cm  z kruszywa łamanego  (melafir, granit, bazalt)  ; zaklinowanie podbudowy tłuczniowej masą asfaltową  w ilości 75 kg/m2 ; ułożenie warstwy ścieralnej grub. 3 cm   ; wykonanie odwodnienia drogi  (  rowy i przepusty); pionowe znaki drogowe.; geodezyjna dokumentacja powykonawcza

Klasyfikacja przedmiotu zamówienia:         CPV 45. 23. 31.40-2 -  roboty drogowe

5.  ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
 
 6.  ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
 
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA               do 31 października  2009 r.
 
8.    OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy :
1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
2/posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym;
3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a/ zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: minimum 3 zadania dotyczące budowy, przebudowy dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż oferowana. Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie.
b/ zapewnią minimum 36 miesięczny okres gwarancji
c/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy ( inżynier lub technik drogowy) posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa d/ posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia tj: ( wytwórnia mas bitumicznych , układarka mas bitumicznych, )
4./ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:
a/ potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000 złotych.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia /nie spełnia.
9. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW  JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU:
1.Wypełniony formularz ofertowy .
2. Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 2.
3. Oświadczenie zgodnie art. 24  ust. 2 w/w ustawy   -   Załącznik Nr 3.
4. Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 w/w ustawy - Załącznik Nr 4
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy
z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów:
a/  aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert)
c/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert),

W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów:
5/ wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (minimum 3) - Załącznik Nr 5. 
6/ wykaz osób pełniących obowiązki kierownicze uczestniczących w wykonywaniu zamówienia -  Załącznik Nr 6. 
Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień  osoby pełniącej obowiązki kierownika  budowy  odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
7/ wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń - Załącznik Nr 7. 
W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
8/ polisa lub inny dokument potwierdzający  ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie   prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN.
9/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44  w/w ustawy  - Załącznik Nr 8. 
10/ Kosztorys ofertowy.
11/ Parafowany projekt umowy.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty.


10. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
   Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

11. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
  Cena  100 %

12. WYKORZYSTANIE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

13.  MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sekretariat”
do dnia 06.04. 2009r.     do godz. 10:00.

14. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sala narad”
  w dniu 06.04. 2009r.         o godz. 10:15.

15.  TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

16.  OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
Pan Rafał Ławniczak  – Urząd Gminy Olszówka, pokój nr 13, tel. 0 63 273 90 10 wew. 37

 

       Wójt Gminy

   Włodzimierz Fraszczyk