Nr sprawy 341/R5/08
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

DOTYCZE  PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI POWYŻEJ 14000 EURO I MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
______________________________________________________________
 
1. GMINA  OLSZÓWKA, Olszówka 15, 62-641 Olszówka
tel. 0-63/2739010,  fax. 0-63/2739030
2. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE     SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
www.olszowka.org.pl
SIWZ można uzyskać również na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego
3. PUBLIKACA Biuletyn Zamówień Publicznych  Nr 296779-2008
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zadania pn. :
BUDOWA OŚWIETLENIA ULICZNEGO BŁĘDÓW-PRZYBYSZEW
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowościach  Błędów i Przybyszew ,  przy drodze gminnej P496016G. Stacja  TRAFO Nr 70301: na słupach linii napowietrznej  przewodem AsXSn 2x25 mm długości 1417 mb , oprawy OUSC 150 na  wysięgnikach WO-2  0,5x1,0 m   szt.11, skrzynka sterownicza SOt-1, oraz drobny osprzęt techniczny. Stacja  TRAFO  Nr 70302: na słupach linii napowietrznej przewodem AsXSn 2x25 mm długości 1799 mb , oprawy OUSC 150 na wysięgnikach WO-2  0,5x1,0 m  szt. 17, skrzynka sterownicza SOt-1 oraz drobny osprzęt techniczny 
Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót zał. do SIWZ
5.ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
6. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
7. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA                    do 24 grudnia 2008 r.
8. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU   DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Wykonawca musi spełniać niżej podane warunki oraz udokumentować ich spełnienie:
1.Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655).
2.Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.
• zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy ( inżynier lub technik ) posiadający uprawnienia w zakresie branży elektrycznej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa
• wykonał w okresie ostatnich pięciu lat jako główny Wykonawca co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto co najmniej  50 000,00 PLN każda  – potwierdzone referencjami.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone zgodnie z rozdziałem VI SIWZ według zasady spełnia/nie spełnia warunek.
9. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW  JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU:
1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy w zakresie art. 22 i 24 ustawy (wg zał. nr 2).
2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.
 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż  3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) Wykaz co najmniej dwóch robót porównywalnych z przedmiotem zamówienia o wartości brutto co najmniej 50 000,00 PLN każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem  robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich nazwy, wartości, daty, miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje).
5) wykaz osób pełniących obowiązki kierownicze uczestniczących w wykonywaniu zamówienia. Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień  osoby pełniącej obowiązki kierownika  budowy  odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
6) Kosztorys ofertowy.
7) Parafowany projekt umowy.
10. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
11. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
Cena  100 %
12. WYKORZYSTANIE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
13.  MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sekretariat”
do dnia 24.11. 2008r.     do godz. 9:00.
14. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sala narad”
w dniu 24.11. 2008r.         o godz. 9:15.
15.  TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
16.  OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
Pan Rafał Ławniczak  – Urząd Gminy Olszówka, pokój nr 13, tel. 0 63 273 90 10 wew. 37
  
Wójt Gminy
Włodzimierz Fraszczyk