Nr sprawy 341/R4/08
OGŁOSZENIE
O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 DOTYCZE  PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI POWYŻEJ 14000 EURO I MNIEJSZEJ OD KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. – PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
_____________________________________________________________
 
1. GMINA  OLSZÓWKA, Olszówka 15, 62-641 Olszówka
          tel. 0-63/2739010,  fax. 0-63/2739030
2. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE   SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
         www.olszowka.org.pl
SIWZ można uzyskać również na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego
3. PUBLIKACA Biuletyn Zamówień Publicznych  Nr 181124-2008
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
        Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zadania pn. :
         „Przebudowa drogi gminnej  Umień-Ponętów Górny   G496047P”
Przebudowa drogi gminnej na odcinku długości 2360 mb; wykonanie podbudowy tłuczniowej grub 20 cm  z kruszywa łamanego  (melafir, granit, bazalt)  ; zaklinowanie podbudowy tłuczniowej masą asfaltową  w ilości 75 kg/m2 ; ułożenie warstwy ścieralnej grub. 3 cm   ; wykonanie odwodnienia drogi  (  rowy i przepusty); pionowe znaki drogowe.; geodezyjna dokumentacja powykonawcza
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia:         CPV 45. 23. 31.40-2 -  roboty drogowe
5. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.
6. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
7.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA                    do 30 czerwca 2009 r.
8. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy :
1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
2/posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym;
3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a/ zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: min 3 zadania dotyczące budowy, przebudowy dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż oferowana. Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie.
b/  zapewnią minimum 36 miesięczny  okres gwarancji.
c/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy ( inżynier lub technik drogowy) posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa
d/ posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia tj: ( wytwórnia mas bitumicznych , układarka mas bitumicznych, walec drogowy , transport do przewozu masy bitumicznej , koparka podsiębierna, równiarka samojezdna ) 
4./ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:
a/ potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000 złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody : spełnia /nie spełnia.
9. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW  JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU:
1.Wypełniony formularz ofertowy .
1/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp,
2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)
3/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m/ce przed upływem terminu składania ofert)
4/. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert),
5/ wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej wraz z zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa ,
6/ wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia,
7/ wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie,
8/ polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności.
9/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy. 
10/ Kosztorys ofertowy .
11. Parafowany projekt umowy.
Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty.
10. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
   Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
11. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
  Cena  100 %
12. WYKORZYSTANIE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
13.  MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sekretariat”
do dnia 29.08. 2008r.     do godz. 10:00.
14. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sala narad”
  w dniu 29.08. 2008r.         o godz. 10:15.
15.  TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
 Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
16.  OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
 Pan Rafał Ławniczak  – Urząd Gminy Olszówka, pokój nr 13, tel. 0 63 273 90 10 wew. 37


Wójt Gminy
/-/Włodzimierz Fraszczyk