Nr sprawy 341/R2/08
                                                    OGŁOSZENIE 
                                 O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM


1. GMINA  OLSZÓWKA, Olszówka 15, 62-641 Olszówka
tel. 0-63/2739010,  fax. 0-63/2739030
2. ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
www.olszowka.org.pl
SIWZ można uzyskać również na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub drogą pocztową.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zadania pn. :
                                                „REMONTY  DRÓG  GMINNYCH”
Nawierzchnia z betonu asfaltowego KR 1, warstwa ścieralna grub. po zagęszczeniu 5 cm.
Zakres robót
Roboty przygotowawcze, mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogi, skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, wykonanie nawierzchni  ścieralnej z masy mineralno-asfaltowej, roboty ziemne, uzupełnienie poboczy.
Klasyfikacja przedmiotu zamówienia: CPV 45. 23. 31.40-2 -  roboty drogowe
3. ZAMAWIAJĄCY DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZĘŚCIOWYCH.
1) „Remont drogi gminnej Nr G496030P we wsi  Mniewo” m2      2206,9
2) „Remont drogi gminnej Nr P496037G we wsi Ostrów” m2   5502,5
4. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA do 14 sierpnia 2008 r.
1. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy :
1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;
2) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym;
3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
a) zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie: min 3 zadania dotyczące budowy, przebudowy, remontu dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż oferowana. Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie.
b) zapewnią minimum 36 miesięczny  okres gwarancji
c) zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy (inżynier lub technik drogowy) posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa
d) posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia tj: (wytwórnia mas bitumicznych, układarka mas bitumicznych, walec drogowy)
4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:
a) potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000 złotych.
WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU:
1) Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku
2) Oświadczenie zgodnie z art. 24 ust.1 w/w ustawy
3) Oświadczenie zgodnie art. 24  ust. 2 w/w ustawy
4) Oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 w/w ustawy
W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda, następujących dokumentów:
a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie  do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu  do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
b) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m/ce przed upływem terminu składania ofert)
c) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert),
W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, następujących dokumentów:
a) wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (minimum 3)
b) wykaz osób pełniących obowiązki kierownicze w wykonywaniu zamówienia 
Zamawiający wymaga udokumentowania posiadania stosownych uprawnień  osoby pełniącej obowiązki kierownika  budowy  odpowiednich do charakteru i zakresu prac określonych niniejszym zamówieniem oraz posiadania aktualnego wpisu na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
c) wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, narzędzi i urządzeń
W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający żąda następujących dokumentów:
a) kserokopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000 PLN.
5) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44  w/w ustawy
6) Wykaz zakresu zamówienia, którego wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy
7) Kosztorys ofertowy wraz z tabelą elementów scalonych.
8) Parafowany projekt umowy.
2. INFORMACJA NA TEMAT WADIUM
   Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
3. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE
  Cena 100 %
4. WYKORZYSTANIE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ
Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.
5. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT
Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sekretariat”
do dnia 16 czerwca  2008 r. do godz. 10:00.
6. MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT
Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sala narad”
  w dniu 16 czerwca 2008 r. o godz. 10:15.
7. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
 Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
8. OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI
 Pan Rafał Ławniczak  – Urząd Gminy Olszówka, pokój nr 13, tel. 0 63 273 90 10 wew. 37

       
                                                                                                 Wójt Gminy
                                                                                     /-/ Włodzimierz Fraszczyk