Nr sprawy 341/R1/08


OGŁOSZENIE

O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

1.           GMINA  OLSZÓWKA, Olszówka 15, 62-641 Olszówka

           tel. 0-63/2739010,  fax. 0-63/2739030

 

2.          ADRES STRONY INTERNETOWEJ, NA KTÓREJ ZAMIESZCZONA BĘDZIE   SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

www.olszowka.org.pl

                SIWZ można uzyskać również na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego lub drogą pocztową.

 

3.           OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

              Przedmiotem niniejszego postępowania jest realizacja zadania pn. :

         „Przebudowa drogi gminnej we wsi Ponętów Górny A Nr G 496057P”

           -     roboty pomiarowe na długości 512 mb

-      wykonanie podbudowy tłuczniowej grub

-      zaklinowanie podbudowy tłuczniowej masą asfaltową  w ilości 75 kg/m2   m2 2111

-      ułożenie warstwy ścieralnej grub. 3 cm  na powierzchni  2060 m2

-      wykonanie odwodnienia drogi  (  rowy i przepusty) mb 1090

-      regulacja pionowa studzienek kanalizacyjnych i zaworów wodociągowych szt.20

-      pionowe znaki drogowe szt.14

-      geodezyjna dokumentacja powykonawcza

 Klasyfikacja przedmiotu zamówienia:         CPV 45. 23. 31.40-2 -  roboty drogowe

 

4.           ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH.

 

5.           ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH.

 

6.           TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA                    do 31 lipca 2008 r.

 

7.           OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy :

1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp;

2/posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym;

3/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:

a/ zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie: min 3 zadania dotyczące budowy, przebudowy dróg i ulic o wartości nie mniejszej niż oferowana. Wykazane zadania winny być poparte referencjami zaświadczającymi ich należyte wykonanie.

b/ zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami kierownika budowy ( inżynier lub technik drogowy) posiadający uprawnienia budowlane branży drogowej i wpisanego na listę członków właściwej izby inżynierów budownictwa

c/ posiadają i dysponują sprzętem do wykonania zamówienia tj: ( wytwórnia mas bitumicznych , układarka mas bitumicznych, walec drogowy , transport do przewozu masy bitumicznej , koparka podsiębierna, równiarka samojezdna )

4./ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a w szczególności:

a/ potwierdzą posiadanie ubezpieczenia od OC o sumie gwarancyjnej nie mniejszej niż 100 000 złotych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych oświadczeń, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według metody: spełnia /nie spełnia.
 

8.           WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW  JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU  W POSTĘPOWANIU:

1.Wypełniony formularz ofertowy wg załączonego druku.

1/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp,

2/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ( wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)

3/ aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie ,że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m/ce przed upływem terminu składania ofert)

4/. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał on przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert),

5/ wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień kierownika budowy branży drogowej wraz z zaświadczeniem o jego przynależności do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa ,

6/ wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia,

7/ wykaz robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat ( jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie)odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie,

8/ polisa ,a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od OC w zakresie prowadzonej działalności.

9/ Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 w/w ustawy. 

10/ Kosztorys ofertowy  wraz z Tabel elementów scalonych.

7. Parafowany projekt umowy.

Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do składania oferty.

 

9.           INFORMACJA NA TEMAT WADIUM

               Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

 

10.       KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE

               Cena      100 %

 

11.       WYKORZYSTANIE AUKCJI ELEKTRONICZNEJ

Zamawiający nie przewiduje wykorzystania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

12.       MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT

Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sekretariat”

do dnia 31 marca  2008r.     do godz. 10:00.

 

13.       MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT

Urząd Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka „sala narad”

                w dniu 31 marca 2008r.         o godz. 10:15.

 

14.       TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

               Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

15.       OSOBY UPRAWNIONE DO KONTAKTÓW Z WYKONAWCAMI

               Pan Rafał Ławniczak  – Urząd Gminy Olszówka, pokój nr 13, tel. 0 63 273 90 10 wew. 37.

 

 

 

                                                                                  Wójt Gminy

 

 /-/   Włodzimierz Fraszczyk