OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane Początek formularza



Ogłoszenie nr 548137-N-2018 z dnia 2018-04-20 r.

Gmina Olszówka: Przebudowa stacji uzdatniania wody Umień w Adaminie.

Zamieszczanie ogłoszenia:              Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:                         Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej                                     Tak
Nazwa projektu lub programu       Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 na operacje typu "Gospodarka wodno-ściekowa"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych              Nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszówka, krajowy numer identyfikacyjny 54932900000, ul. Olszówka  15 , 62641   Olszówka, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 739 010, e-mail rlawniczak@olszowka.org.pl, faks 632 739 030.
Adres strony internetowej (URL): www.olszowka.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)         Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia               Tak; www.olszowka.bip.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem                     Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie                                   Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:           Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:           Tak
Inny sposób:  drogą pocztową, kurierem lub osobiście.
Adres: Urząd Gminy w Olszówce; Olszówka 15, 62-641 Olszówka
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne   Nie
           

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa stacji uzdatniania wody Umień w Adaminie.
Numer referencyjny: 271.1.2.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny                   Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
            Zamówienie podzielone jest na części: Nie

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: a) demontaż zbiornika retencyjnego V=400 m3, b) zagospodarowaniu terenu s.u.w. , c) instalacja AKPIA szaf sterowniczych, d) wymiana instalacji elektrycznej w budynku s.u.w, e) modernizacji budynku s.u.w., f) modernizacja sieci przyobiektowych s.u.w., g) instalacja technologiczna s.u.w, Szczegółowy zakres zadania określa Przedmiar robót stanowiący Załącznik SIWZ Nr 3 i Dokumentacja techniczna stanowiąca Załącznik SIWZ Nr 4 .
II.5) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45252126-7

45317100-3

45311000-0

45223000-6

45232150-8

45252126-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: lub zakończenia: 2018-12-14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że: - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł; - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę minimum 200 000,00 zł;
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie, co najmniej jedno zamówienie na roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajności co najmniej Qh = 70,00 m3/h i o wartości 2 000 000,00 zł brutto, b) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie robót budowlanych tj. : - jedną osobą na stanowisko Kierownika Budowy która posiada: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych i co najmniej jedna zakończona inwestycja z zakresu budowy lub przebudowy/modernizacji stacji uzdatniania wody o wydajności godzinowej co najmniej Qh= 70,00 m3/h, - jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót konstrukcyjno – budowlanych która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, - jedną osobą na stanowisko Kierownika Robót Elektrycznych i AKPiA która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego, liczonego od momentu uzyskania uprawnień budowlanych,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp                        Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu   Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji                  Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych - co najmniej jedno zamówienia na roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody które zostały wykonane w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Zamawiający wymaga wskazania w Załączniku nr 2 do formularza ofertowego tylko takich robót budowlanych, które potwierdzą spełnianie warunku postawionego przez Zamawiającego, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, zawierający w szczególności informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami – do złożenia wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 do formularza ofertowego; c) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert d) polisa wraz z potwierdzeniem opłaty, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

ewentualnie zobowiązanie podmiotu trzeciego, pełnomocnictwa; kserokopię uprawnień. ewentualne potwierdzenie pełnienia funkcji Kierownika budowy,

 

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium - 50 000,00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)      Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

cena

60,00

Okres rękojmi i gwarancji

40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)               Tak

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiana terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy takich jak: niekorzystne warunki atmosferyczne (spadek dziennej temperatury w ciągu 7 dni poniżej -5oC w miesiącach październik i listopad, długotrwałe i intensywne ponadnormatywne opady deszczu uniemożliwiające prowadzenie prac budowlanych), następstwa działań administracyjnych (konieczność uzyskania wyroku sądowego, innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczność nie przewidziano na etapie zawarcia umowy), istnienie podziemnych budowli lub infrastruktury; wydłużenie okresu gwarancji lub rękojmi o dowolny okres; 2) Zmiana Stron umowy. 3) Zmiana stawek podatku VAT. 4) Zmniejszenie wartości umowy wynikające z robót niewykonanych lub zmiana zakresu rzeczowego (niezwiększająca ogólnej wartości umowy). 5) Zwiększenie wartości umowy wynikające z konieczności zmiany dokumentacji technicznej i zwiększenia zakresu rzeczowego. Szczegółowy ewentualny zakres zmian umowy określony został w § 12 Projektu umowy - Załącznik SIWZ Nr 2.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2018-05-07, godzina: 10:00,
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu > język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

 

 

Wójt Gminy Olszówka

/-/ Włodzimierz Fraszczyk

 

Załączniki

SIWZ (871.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 1 _formularz ofertowy_wzór z komentarzem (36.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 2_projekt umowy (519.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 3.0 zestawienie kosztów zadania (238.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 3.1.przedmiar_zagospodarowanie _demontarz_zbiornika_V400 (228.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 3.2.przedmiar_zagospodarowanie terenu (382kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 3.3.przedmiar_instalacja szaf AKPIA (313.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 3.4.przedmiar_roboty elektryczne (327.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 3.5.przedmiar_roboty budowlano konstrukcyjne (356.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 3.6.przedmiar_sieci przyobiektowe (358.5kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 3.7.przedmiar_instalacja technologiczna (374.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 4.2_Tom I zagospodarowanie terenu (22.7MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 4.4_Tom V część elektryczna (11.8MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 4.5_Tom IV projekt konstrukcyjno-budowlany (41.8MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 4.6_Tom III sieci międzyobiektowe (8.2MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 4.7_ Tom II technologia suw (41.3MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 4.8.1_Tom IX specyfikacja techniczna (12MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 4.8.2_specyfikacja techniczna sieci przyobiektowe (1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 4.8.3_specyfikacja techniczna technologia suw (1.9MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.1_ Roboty rozbiórkowe_S.U.W. Adamin (272.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.2.1_PZT OPIS TOM I (334.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.2.2_PZT SUW Adamin mapa 1_500 (250.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.2.3_PZT SUW Adamin mapa 1_250 (230.1kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.4_Dokumentacja elektryczna i AKPiA zamienna (1.9MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.5.1_Opis SUW Adamin TOM IV (1.9MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.5.2_fundament pod Aeratory (52.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.5.3_Fundament pod zbiorniki retencyjne (163.7kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.6.1_Opis sieci międzyobiektowe TOM III (156.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.6.2_MAPA 1.250 TOM III (290.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.6.3_Profil sieci kan TOM III (283.6kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.6.4_ profil sieci wod. Tom III (440.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.7.1_TECHNOLOGIA OPIS TOM II (1MB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.7.2_MAPA 1.250 TOM II (290.9kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.7.3_RZUT PRZYZIEMIA TOM II (495.3kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.7.4_SCHEMAT TECHNOLOGICZNY TOM II (491.8kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.7.5_WYTYCZNE BUDOWLANE RYS NR 5 TOM II (400.4kB) Zapisz dokument Pokaż dokument
Załącznik SIWZ Nr 5.8.1_SPECYFIKACJA TOM IX (1019.2kB) Zapisz dokument Pokaż dokument

Metadane

Źródło informacji:Rafał Ławniczak
Data utworzenia:2018-04-20 09:50:51
Wprowadził do systemu:Elwia Nita
Data wprowadzenia:2018-04-20 09:51:09
Opublikował:Elwia Nita
Data publikacji:2018-04-20 10:31:31
Ostatnia zmiana:2018-04-20 10:31:33
Ilość wyświetleń:1748