Ogłoszenie nr 630312-N-2017 z dnia 2017-12-08 r.

Gmina Olszówka: Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów do szkół na ternie Gminy Olszówka w roku 2018

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszówka, krajowy numer identyfikacyjny 54932900000, ul. Olszówka  15 , 62641   Olszówka, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 632 739 010, e-mail rlawniczak@olszowka.org.pl, faks 632 739 030.
Adres strony internetowej (URL): www.olszowka.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): nie
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL) Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia  Tak
www.olszowka.bip.net.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: drogą pocztową, kurierem lub osobiście.
Adres: Gmina Olszówka, Olszówka 15, 62-641 Olszówka
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych szkolnych na przewóz uczniów do szkół na ternie Gminy Olszówka w roku 2018
Numer referencyjny: 271.2.4.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Bilety obejmować będą następujące trasy dowozu i odwozu uczniów: Trasa nr 1 Ponętów Górny Drugi-Łubianka – 37 km, liczba uczniów na trasie-82 Ponętów Górny Drugi, Ponętów Górny Drugi, Ponętów Górny, Ponętów Górny Pierwszy, Ponętów Górny, Złota, Złota, Zawadka, Olszówka, Olszówka, Olszówka, Umień, Łubianka: wysadzenie I grupy uczniów przy szkole-18 osób; Mniewo, Mniewo, Drzewce, Łubianka wysadzenie II grupy uczniów przy szkole-32 osób; Adamin, Umień, Szczepanów, Szczepanów, Szczepanów, Adamin, Łubianka: wysadzenie III grupy uczniów przy szkole-32 osób Trasa nr 2 Tomaszew-Łubianka – 49 km, liczba uczniów na trasie-76 Tomaszew, Dębowiczki, Dębowiczki, Grabina, Grabina, Błędów, Błędów, Zawadka, Zawadka, Zawadka, Błędów, Głębokie, Głebokie, Olszówka, Olszówka, Olszówka, Głebokie, Głębokie, Tomaszew, Drzewce, Łubianka wysadzenie I grupy uczniów przy szkole-33 osoby; Adamin, Ostrów, Ostrów, Ostrów, Ostrów, Ostrów, Ostrów, Ostrów, Młynik, Młynik, Wacławów, Drzewce, Łubianka: wysadzenie II grupy uczniów przy szkole-43 osoby Trasa nr 3 Głębokie-Ponętów Górny Drugi-58 km, liczba uczniów na trasie-108 Tomaszew, Tomaszew, Dębowiczki, Dębowiczki , Grabina, Grabina, Błędów, Przybyszew , Nowa Wioska, Nowa Wioska, Krzewata, Błędów , Głębokie, Głębokie (wysadzenie I grupy uczniów przy szkole 50 osób) Olszówka, Olszówka, Olszówka, Zawadka, Zawadka, Zawadka, Złota, Złota, Złota, Złota, Ponętów Górny Pierwszy , Ponętów Górny Pierwszy , Ponętów Górny Pierwszy, Ponętów Górny, Ponętów Górny Drugi , Ponętów Górny Drugi , Szczepanów , Umień, Umień, Ponętów Górny Drugi , Ponętów Górny Drugi (wysadzenie II grupy uczniów przy szkole-58 osób) Dokładne lokalizacje przystanków określone są w uchwałach Rady Gminy Olszówka Nr XIX/98/2016 z dnia 31.05.2016 r. i Nr XXXIII/177/2017 z dnia 31.08.2017 r. Ogólna liczba dowożonych i odwożonych uczniów – 266. Liczba ta jest prognozowaną i może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu o ok. 10%. Zwiększenie lub zmniejszenie o ww. procent nie wpłynie na cenę biletu. Szczegółowe określenie godzin dowozu i odwozu zostanie ustalone w formie załącznika do umowy. Ze względu na różnorodność kierunków dojazdu uczniów do szkół oraz różne odległości występujące pomiędzy poszczególnymi miejscowościami przedstawionymi w ofercie Wykonawcy zobowiązani są podać jedną uśrednioną cenę biletu miesięcznego. Do ceny biletu należy doliczyć również koszty zatrudnienia opiekuna dzieci (1 osoba na trasie nr 3), jak również koszty związane z odpowiednim oznakowaniem przez wykonawcę przystanków znajdujących się na trasach objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, przed złożeniem oferty, zaleca się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej obszaru Gminy Olszówka oraz przeprowadzenia symulacji przebiegu tras.
II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT:
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: data rozpoczęcia: 2018-01-02   lub zakończenia: 2018-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:

- licencji lub zezwolenia na wykonywanie transportu drogowego w zakresie przewozu osób;

- zezwolenie na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym;
Informacje dodatkowe zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. rok 2016 poz. 1907), ustawą o publicznym transporcie zbiorowym (z dnia 16 grudnia 2010 r. Dziennik Ustaw rok 2017 poz. 2136
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:

- być ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na wartość nie mniejszą niż 100.000,00 złotych
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:

- wykazać dysponowanie trzema pojazdami spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami ustawy prawo o ruchu drogowym, z którego wynikać będzie, że każdą trasę obsługuje pojazd posiadający minimum ilość miejsc siedzących równą ilości dzieci z danej trasy (części trasy).

- wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na regularnym przewozie osób, lub inny przewóz realizowany poprzez zakup biletów miesięcznych - porównywalne z zamówieniem o wartości nie mniejszej od 100 000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:

Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

- wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest w tym okresie, w zakresie usług odbioru odpadów komunalnych z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty – do złożenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 2 do oferty

 -wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania nimi – do złożenia wg formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do oferty;

-polisa wraz z potwierdzeniem opłaty, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

ewentualnie zobowiązanie podmiotu trzeciego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium  3.000,00 zł
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu (przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

Kryteria

Znaczenie

warunki płatności

40,00

cena

60,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

I.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
IV.4) Licytacja elektroniczna

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-12-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

 

 

 

                                                                                  Wójt Gminy Olszówka

                                                                               /-/Włodzimierz Fraszczyk