Nr 341-1/U1/06

Ogłoszenie przetargu

nieograniczonego o wartości poniżej 60.000 EURO

 

 

1.       Zamawiający      GMINA OLSZÓWKA                                                                                                             

            Olszówka 15, powiat kolski

            62-641 Olszówka

            województwo wielkopolskie

            tel. 063 273 90 10 ;  fax. 063 273 90 30

 

2.       Określenie trybu zamówienia 

     Przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60.000 EURO

„Dowóz dzieci do i ze szkoły w Łubiance

z terenu Gminy Olszówka w roku szkolnym 2006/2007”

 

3.       Adres strony internetowej na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

www.olszowka.nowoczesnagmina.pl

 

4.       Określenie przedmiotu oraz  wielkości lub zakresu zamówienia z podaniem informacji  o możliwości składania ofert częściowych

                Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi dowozu i odwozu dzieci z terenu gminy  Olszówka do Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Łubiance, w dni szkolne roku szkolnego 2006/2007 , zgodnie z ustalonym  harmonogramem.

                Godziny dowozu muszą byc dopasowane do godzin rozpoczynania i kończenia zajęć szkolnych. Zakłada się dowóz na godzinę 755 i odwózkę o godz. 1345.

                Z tego względu, iż dowóz nie powinien być dłuższy, niż 60 minut podzielono go na 5 tras (trasy mogą ulec nieznacznej modyfikacji).

1.       Trasa Ponętów Górny B – Łubianka [długość 70 km/46 osób]*

2.       Trasa Mniewo – Łubianka [długość 16 km/38 osób]*

3.       Trasa Błędów – Łubianka [długość 56 km/50 osób]*

4.       Trasa Ostrów – Łubianka [długość 28 km/39 osób]*

5.       Trasa Umień – Łubianka [długość 22 km/55 osób]*

*Długość tras przyjęto dla dowozu wraz z odwózką

Opiekę w trakcie dowozu i odwózki zapewniają Gimnazjum w Łubiance i Szkoła Podstawowa w Łubiance.

 

Zamawiający wyraża zgodę na składanie ofert częściowych

 

5.       Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej

Zamawiający nie wyraża zgody na składanie ofert wariantowych

 

6.       Termin wykonania zamówienia :

Dowóz i odwózka dzieci realizowany będzie w okresie od 21.09.2006r. do 30.06.2007r. w dniach nauki szkolnej.

 

7.       Opis warunków udziału w postępowaniu  oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków

 

W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą brać udział wykonawcy , którzy :

a)       posiadają uprawnienia  do wykonywania określonej działalności  lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ,

b)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ,

c)       znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ,

d)       nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy  Prawo Zamówień Publicznych ,

e)       złożą oświadczenia wymagane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ,

f)         w przypadku , gdy wykonawcy będą wspólnie ubiegać się  o udzielenie zamówienia ustanawiają oni pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ,

g)       jeżeli oferta wykonawców , którzy ubiegają  się wspólnie  o udzielenie zamówienia zostanie wybrana to zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy  regulującej współpracę tych wykonawców .

 

Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę wymaganych  oświadczeń i dokumentów:

-          oświadczenie wykonawcy  o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy  z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych  – załącznik nr 1 do SIWZ;

-          oryginał lub kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert;

-          kserokopia poświadczona przez oferenta za zgodność z oryginałem    licencji  na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia;

-          kserokopia poświadczona przez  oferenta za zgodność z oryginałem  dowodu rejestracyjnego pojazdu zapewniającego realizację zamówienia;

-          umowa zezwalająca na dysponowanie pojazdem w celu wykonywania zamówienia w przypadku gdy wykonawca nie jest właścicielem pojazdu.

 

8.       Informacja na temat wadium

Zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium.

 

9.       Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie stosował następujące kryteria : cena brutto zamówienia  100%

   Punkty za cenę zostaną  wyliczone wg następującego wzoru:

 

   Cena brutto minimalna             x  100    x 100 %

   Cena brutto badana

 

10.    Miejsce i termin składania ofert

Oferty należy składać   w siedzibie zamawiającego tj w budynku Urzędu Gminy w Olszówce, Olszówka 15, 62-641 Olszówka - sekretariat  najpóźniej do dnia 14.09.2006r. do godz. 930.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2006r. o godz. 1000  w siedzibie zamawiającego  - sala narad.

 

11.    Termin związania ofertą

Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni . Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

                                                                                                                              Wójt Gminy Olszówka

                                                                                                                         /-/ Włodzimierz Fraszczyk