Oznaczenie sprawy: R-1/2006                         

OGŁOSZENIE

O PRZETARGU   NIEOGRANICZONYM

1.          Zamawiający:

DYREKTOR SZKOŁY PODSTAWOWEJ w GŁĘBOKIEM

Głębokie 88, 62-641 Olszówka

Telefon: 063279036 Fax: 0632739030

Adres e-mail: ug_olszowka@poczta.onet.pl

Witryna: www.olszowka.nowoczesnagmina.pl

 

 ogłasza przetarg nieograniczony o wartości poniżej 60 000 euro na:

„Remont Szkoły Podstawowej  w miejscowości Głębokie gm. Olszówka – roboty malarskie”

2.          Przedmiot zamówienia:

Roboty malarskie (wg oznaczenia CPV 45.44.21.00-8).

Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, malowanie tynków, malowanie grzejników radiatorowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia.

3.          Od wykonawców  wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: nie dotyczy.

4.          Wymagany termin realizacji zamówienia: 30 dni od daty zawarcia umowy.

5.          Formularz zawierający specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać za pobraniem pocztowym lub osobiście – cena 20 PLN w Urzędzie Gminy Olszówka, Olszówka 15, 62-641 Olszówka

6.          Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami są:

w sprawach formalnych – Dyrektor Szkoły Podstawowej w Głębokiem - Bożenna Matczak, tel: 0632739036  

e-mail: ug_olszowka@poczta.onet.pl

w sprawach merytorycznych – Ewa Wawrzyniak, tel: 0632739008 wew. 19  

Informacji udzielać będą w godzinach od 800 do 1500.

7.          W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy:

7.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia,

7.2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej upzp,

7.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi spełniać łącznie następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):

a)    wskaże do uczestnictwa w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia:

-    kierownika robót: posiadającego co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w robotach podobnych do przedmiotu zamówienia i posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie kierowania i nadzorowania robót budowlanych. Przez roboty podobne do przedmiotu zamówienia, o których mowa w poprzednim zdaniu, należy rozumieć roboty związane z malowaniem obiektów kubaturowych,

b)    wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Przez robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć zamówienie spełniające łącznie następujące warunki:

-    wartości co najmniej     60 000   PLN (brutto),

-    zawierające wykonanie malowania  obiektów kubaturowych

7.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa):

a)    posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia" / "nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 niniejszego ogłoszenia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

8.          Oświadczenia i dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem), jakie musi dostarczyć wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:

1)         wypełniony formularz OFERTA,

2)         kosztorys ofertowy (sporządzony wg dołączonego przedmiaru robót),

3)         pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 upzp, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia,

4)         aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5)         wykaz kierownictwa robót i kluczowych pracowników przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia wraz z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót drogowych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

6)         doświadczenie zawodowe, tj. wykaz wykonanych zamówień (maksymalnie 5), tzn. rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze i złożoności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje),

7)         polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,

8)         upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy,

9)         parafowany wzór umowy,

10)      oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 upzp oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 upzp.

9.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

10.   Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

11.   Zamawiający nie zamierza:

a)    zawrzeć umowy ramowej,

b)    ustanowić dynamicznego systemu zakupów,

c)    dokonywać wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

12.   Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Gminy Olszówkasekretariacie w nieprzekraczalnym terminie do dnia  27.07.2006r. do godziny  930  .

13.   Otwarcie ofert nastąpi w dniu  27.07.2006r. o godzinie  1000 w siedzibie Urzędu Gminy OlszówkaSali narad.  

14.   Wykonawcy będą związani ofertą przez 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

15.   Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:

A/ Cena - 100%.

16.    Niniejsze ogłoszenie opublikowano na portalu internetowym UZP oraz opublikowano na stronie internetowej zamawiającego w dniu 17.07.2006r.