<>

Sygnatura Z6.2017                                                              Olszówka dnia 24.05.2017

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU

 

dotyczące zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 EURO

 

 

ZAMAWIAJĄCY:

GMINA OLSZÓWKA

Olszówka 15, 62-641 Olszówka

 tel. (63) 2617611, faks  273 90 30

 pow. kolski, woj. wielkopolskie

NIP 6662002107 ; R.  311019289

www.olszowka.bip.net.pl   ;   e-mail: urzad.gminy@olszowka.org.pl

                                                                                                                             

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

1.    Przedmiotem zamówienia są :        roboty budowlane

Oznaczenia i kody robót CPV:

  45.342000-6    - wznoszenie ogrodzeń

 45.112720-8    - roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

2.    Opis przedmiotu zamówienia :

Zamówienie pn. „Poprawa bezpieczeństwa przy szkole podstawowej w Ponętowie Górnym poprzez wykonanie ogrodzenia, oświetlenia i monitoringu” podzielone jest na dwa zadania:

Zadanie Nr 1- Ogrodzenie boiska w miejscowości Ponętów Górny Drugi

Zadanie Nr 2 -Instalacje elektryczne oświetlenia terenu  i monitoringu-kamer z rejestracją.

Szczegółowy opis zamówienia określa Przedmiar robót stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ opracowany w oparciu o Dokumentację techniczną stanowiącą Załącznik Nr 3 do SIWZ.

 

3.    Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z formularzem oferty, przedmiarami i dokumentacją techniczną znajduje się na stronie    www.olszowka.bip.net.pl

 

4.    Informacja na temat płatności .Realizacja poprzez płatności końcową zadania w terminie do 30 dni od dnia dostarczenia faktury, po bezusterkowym odbiorze końcowym.  W przypadku zatrudnienia podwykonawcy Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawca a Podwykonawcą. 

 

5.    Zamawiający wymaga udzielenia na wykonany przedmiot zamówienia gwarancji na okres nie krótszy niż  36 miesięcy liczony od daty podpisania (bez uwag) końcowego protokołu odbioru robót.

 

6.    TERMIN WYKONANIA  od podpisania umowy  do  31 sierpnia 2017 r.

 

 

OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

 

1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą;

a)  posiadać kompetencje lub uprawnienia do wykonywania określonej działalności zawodowej, jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek posiadania takich kompetencji lub uprawnień, tj. być zarejestrowanym we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej

 b) posiadać zdolność techniczną lub zawodową, tj.:

dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia (tj. kierownik budowy), który posiada uprawnienia w specjalności   do kierowania robotami budowlanymi w zakresie  instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (tzw. „ elektryczna”).

V. INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW.

1.      W niniejszym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Zamawiający dopuszcza  formę porozumiewania się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. (urzad.gminy@olszowka.org.pl), lub faksu (63 273 90 30). Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty oraz informacje przy użyciu poczty elektronicznej, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.

2.      Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:

      -     w sprawach formalnych: Rafał Ławniczak  w godz. 8:00 – 15:00, (od poniedziałku do piątku);

     -      w sprawach technicznych: Daria Kubus w godz. 8:00 – 15:00, (od poniedziałku do piątku);

 

VI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM

 

1.     Zamawiający ustala wadium w wysokości: na całość zamówienia  2.000,00 zł (słownie:    dwa  tysiące złotych)

Zadanie 1 – 1.000,00 zł

Zadanie 2  - 1.000,00 zł

w formie  pieniężnej na konto Zamawiającego Nr 60  8545 0008 0100 3375 2000 0030 Bank Spółdzielczy Kłodawa O/Olszówka z dopiskiem  „Poprawa bezpieczeństwa przy szkole podstawowej w Ponętowie Górnym poprzez wykonanie ogrodzenia, oświetlenia i monitoringu” i uznaje się za wniesione z chwilą uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W wymienionym przypadku  dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale może być niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium.

 

2.     Wadium należy wnieść  do dnia 12.06.2017 r. godz.1000. 

 

3.     Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po wyborze Wykonawcy.

 

4.     Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:

    -     odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;

     -     zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

 

MIEJSCE ORAZ TERMIN  SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

 

1.      Oferty należy złożyć do dnia 12.06.2017 r. do godz. 10:00 w sekretariacie pok. nr 10 Urzędu Gminy Olszówka , 62-641 Olszówka, lub na adres: e-mail:  urzad.gminy@olszowka.org.pl  lub faks (+48) 63 273 90 30

 

2.       Zamawiający otworzy koperty z ofertami i zmianami w dniu 12.06.2017 r. o godz. 10:15 w Urzędzie Gminy w Olszówce, w sali konferencyjnej. 

 

 

 

                                                            Wójt Gminy

                                                    /-/ Włodzimierz Fraszczyk